Announcement

Join us on Discord: https://discord.gg/nf43FxS
Discuss.
argo4
Stand and Deliver
+86|4221|United States
4 april
Bert10099
[]D [] []\/[] []D
+177|5029|United States
I just realized.

I was born on my birthday.

FFLink
There is.
+1,380|4979|Devon, England
Happy Birthday to me!

18 finally... Can't ever say I saw myself being 18.

It's weird...

Last edited by FFLink13 (2008-04-12 16:51:30)

Gooners
Wiki Contributor
+2,700|4920

Bert10099 wrote:

I just realized.

I was born on my birthday.

Haha what a freak
NeXuS
Shock it till ya know it
+375|4630|Atlanta, Georgia
Jan 9th!!!!
G.Cronin
ĆѳŗėFцśюn
+24|4479|Contae Chorca√≠ | √Čire
19-Dec
CanadianLoser
Meow :3 :3
+1,148|4796
Happy birthday FFLink hope you have a good one
Luigi
Sniper Whore
+97|4467|Wisconsin
Yay, its my birthday!
Slarty
Member
+37|4253|Ingerland
11th June

34 this year <sigh>
Ultimatrox
Member
+38|4521|Netherlands
liek no waii, 14th is my b-day
Markooo*Est
Previously known as CC-Marley
+334|4436|Estonia
18th May

Last edited by Markooo*Est (2008-04-12 22:12:09)

The_Lance_117
CANADA STRONG
+110|4225|CANADA
17-Dec
1/2 my family was born in December.
GR34
Member
+215|4833|ALBERTA> CANADA
09-April
1337pwned
Member
+11|4179|California
02-July
Nappy
Apprentice
+151|4517|NSW, Australia

7 nov
RoosterCantrell
Goodbye :)
+399|4768|Somewhere else

LuigiMcOwnage wrote:

Yay, its my birthday!
happy-bday ! 
maniacmattie
Karma Whore.. LOL
+27|4590
24th November for me

3lmo
Don't Hassel the Hoff
+345|4591|The | Netherlands
Omg my 20 october still hasn't been added
Miggle
FUCK UBISOFT
+1,407|5030|FUCK UBISOFT

april 21
https://i.imgur.com/86fodNE.png
Mutantbear
Semi Constructive Criticism
+1,430|4253|London, England

sweet deal, dec 6 is still open for me, hoorah
_______________________________________________________________________________________________ https://i.imgur.com/Xj4f2.png
Bert10099
[]D [] []\/[] []D
+177|5029|United States
06-May
RavyGravy
Son.
+617|4694|NSW, Australia

can a mod change my old name to my current one(its on the 15th may)
eaglecorps
shotguns
+23|4532|TEXAS
Feb 1 :d
Funky_Finny
Banned
+456|4421|Carnoustie, Scotland
6th July... for the fourth time..
liquidat0r
wtf.
+2,223|4915|UK
I don't intend to update this, fyi. It's far too time consuming.

Board footer

Privacy Policy - © 2019 Jeff Minard