Announcement

Major changes have been made site wide. If you experience problems, please send tazz. a PM.
bugz
Fission Mailed
+3,311|5800

Computer's running 12 degrees cooler after blowing the dust out
Jay
Bork! Bork! Bork!
+2,006|4846|London, England
Stop being so dirty!
"Ah, you miserable creatures! You who think that you are so great! You who judge humanity to be so small! You who wish to reform everything! Why don't you reform yourselves? That task would be sufficient enough."
-Frederick Bastiat
Jay
Bork! Bork! Bork!
+2,006|4846|London, England
I got pretty disgusted the last time I dusted my computer. It had black ash inside of it from when I was a smoker. Ugh.
"Ah, you miserable creatures! You who think that you are so great! You who judge humanity to be so small! You who wish to reform everything! Why don't you reform yourselves? That task would be sufficient enough."
-Frederick Bastiat
bugz
Fission Mailed
+3,311|5800

Doesn't help that my case has a mesh top and sides
Hurricane2k9
Pendulous Sweaty Balls
+1,538|5190|College Park, MD

Jay wrote:

I got pretty disgusted the last time I dusted my computer. It had black ash inside of it from when I was a smoker. Ugh.
Imagine how your lungs look, cancer-sucker.
https://static.bf2s.com/files/user/36793/marylandsig.jpg
ROGUEDD
BF2s. A Liberal Gang of Faggots.
+452|4877|Fuck this.

Hurricane2k9 wrote:

Jay wrote:

I got pretty disgusted the last time I dusted my computer. It had black ash inside of it from when I was a smoker. Ugh.
Imagine how your lungs look, cancer-sucker.
Stop being a dick you twat.
Make X-meds a full member, for the sake of 15 year old anal gangbang porn watchers everywhere!
Hurricane2k9
Pendulous Sweaty Balls
+1,538|5190|College Park, MD

ROGUEDD wrote:

Hurricane2k9 wrote:

Jay wrote:

I got pretty disgusted the last time I dusted my computer. It had black ash inside of it from when I was a smoker. Ugh.
Imagine how your lungs look, cancer-sucker.
Stop being a dick you twat.
Stop being a cunt you asshole.

<3

Last edited by Hurricane2k9 (2012-04-06 07:14:21)

https://static.bf2s.com/files/user/36793/marylandsig.jpg
Jay
Bork! Bork! Bork!
+2,006|4846|London, England

Hurricane2k9 wrote:

Jay wrote:

I got pretty disgusted the last time I dusted my computer. It had black ash inside of it from when I was a smoker. Ugh.
Imagine how your lungs look, cancer-sucker.
iknowrite? pretty sick
"Ah, you miserable creatures! You who think that you are so great! You who judge humanity to be so small! You who wish to reform everything! Why don't you reform yourselves? That task would be sufficient enough."
-Frederick Bastiat
Uzique
dasein.
+2,865|5958
going live on my radio for 30 mins warming up some records and trying up some stuff for a house-party tonight

click the link if yr bored

V
libertarian benefit collector - anti-academic super-intellectual. http://mixlr.com/the-little-phrase/
Pochsy
Artifice of Eternity
+702|5031|Toronto
Listening.

Also heard your 'dark shit' mix. Some weak transitions, but it was pretty decent.
The shape of an eye in front of the ocean, digging for stones and throwing them against its window pane. Take it down dreamer, take it down deep. - Other Families
Uzique
dasein.
+2,865|5958
actually the transitions on the dark mix are fine, that's one i planned in advance, whereas normally i just use mixlr for random shit, bashing together records in my room to see what works and what doesn't.
libertarian benefit collector - anti-academic super-intellectual. http://mixlr.com/the-little-phrase/
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas
i dig it
FatherTed
xD
+3,936|5988|so randum
alright bevo
Small hourglass island
Always raining and foggy
Use an umbrella
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas
hi teds
FatherTed
xD
+3,936|5988|so randum
you good bevo?
Small hourglass island
Always raining and foggy
Use an umbrella
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas
yeh

friday innit

how are you mate?
Uzique
dasein.
+2,865|5958
bevo is your name dylan? or am i trippin'?
libertarian benefit collector - anti-academic super-intellectual. http://mixlr.com/the-little-phrase/
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas

Uzique wrote:

bevo is your name dylan? or am i trippin'?
yeah that's me
Uzique
dasein.
+2,865|5958
i see i see, thanks for following then. now you're welcome to come here me fumble around with my musical collages whenever you do so wish. i'll try and make it a regular thing or something. before now i've mostly just been fucking around with miggle and co, using the site for the sake of it. it's a really nice site. fun for just beaming music down the internet pipes at one another.
libertarian benefit collector - anti-academic super-intellectual. http://mixlr.com/the-little-phrase/
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas
cheers. seems pretty simple. does it provide any sort of notification when you're streaming?
KEN-JENNINGS
I am all that is MOD!
+2,958|6120|949

Dylan Dylan Dylan!

I spit hot fiyah
FatherTed
xD
+3,936|5988|so randum

Bevo wrote:

yeh

friday innit

how are you mate?
pretty good mate, was my nephews birthday today so that owned! how's texas bevo?
Small hourglass island
Always raining and foggy
Use an umbrella
Uzique
dasein.
+2,865|5958

Bevo wrote:

cheers. seems pretty simple. does it provide any sort of notification when you're streaming?
i think there are ways for it to notify by email/twitter/faceboook but i turn all of that off cause most the time i just use it solely for the purpose of pasting new things together for trial/error... and then i can listen back to it afterwards. it also has a feature for me to 'schedule' broadcasts though, as in to inform people that follow me when i'll next be on. could make use of that. i ain't really into the whole social network notification thing... i'm not using it like a soundcloud to showcase superb club mixes or anything. the app for it is really good for just recording and monitoring back your audio.
libertarian benefit collector - anti-academic super-intellectual. http://mixlr.com/the-little-phrase/
FatherTed
xD
+3,936|5988|so randum
f18 crashed in virginia. seems the pilot dumped his fuel first, no-one dead apparently

pv whats the deal with that jet that de-pressurised on wednesday?
Small hourglass island
Always raining and foggy
Use an umbrella
Bevo
Nah
+718|6009|Austin, Texas
oh i see your past mixes now, that's pretty neat

@teds

we're at the most severe drought designation for a long time now and several large power plants are about to shut off because they can't get cooling water... it's literally all dried up.

Board footer

Privacy Policy - © 2022 Jeff Minard