Announcement

Major changes have been made site wide. If you experience problems, please send tazz. a PM.
blademaster
I'm moving to Brazil
+2,075|6139
The roots of basketball are firmly embedded in Canada. In 1891 the game was invented by Dr. James Naismith, a Canadian who hailed from Almonte, Ontario
Yellowman03
Once Again, We Meet at Last
+108|5729|Texas
Go Thunder!!!
blademaster
I'm moving to Brazil
+2,075|6139

Yellowman03 wrote:

Go Thunder!!!
yeah Im with u hope they beat Ken's Lakers lol.. Lakers have won too many times as it is, not as much as Celtics but close

https://img504.imageshack.us/img504/9255/basketball.png
Kobey has long way to go to get to 11, I see him maybe winning one more maybe..and that would be it for him.. then Lakers will sign some new superstar to replace Kobey....

Last edited by blademaster (2010-04-30 12:41:36)

KEN-JENNINGS
I am all that is MOD!
+2,959|6126|949

That was also an era when there were like 6 teams.  Now there are like 30.
13urnzz
Banned
+5,830|5991

Yellowman03 wrote:

Go Thunder!!!
bugz
Fission Mailed
+3,311|5806

burnzz wrote:

Yellowman03 wrote:

Go Thunder!!!
Same name as my school team so I might as well jump on the bandwagon.
11 Bravo
Banned
+965|4731|Cleveland, Ohio
geez that qtr was......terrible.  are these guys pros?
CosmoKramer
CC you in October
+131|6113|Medford, WI
oh bucks, didnt get a chance to watch this game since I had a church thing(hella gay) but from I heard the 3rd quarter was pretty ugly, oh well should be an exciting game 7,
oh found this, it is an awesome video
13urnzz
Banned
+5,830|5991

hella gay
Poseidon
Fudgepack DeQueef
+3,253|6031|Long Island, New York
come on thunder do this shit up
Flaming_Maniac
prince of insufficient light
+2,490|6201|67.222.138.85
yellowman is going nuts
Poseidon
Fudgepack DeQueef
+3,253|6031|Long Island, New York
is it even possible to get a shot off in half a second?
Poseidon
Fudgepack DeQueef
+3,253|6031|Long Island, New York
guess not. gg OKC, better game lakers
Flaming_Maniac
prince of insufficient light
+2,490|6201|67.222.138.85
now yellowman is very sad
13urnzz
Banned
+5,830|5991

KEN-JENNINGS wrote:

It's Lakers/Mavs/Nugs, in that order as far as I'm concerned.
Lakers won in the last second, d'ya believe that shit?
Mavs ; gone
Nugs ; gone

where's your new world order now?
13urnzz
Banned
+5,830|5991

tickets for games 3 and four don't go on sale til monday, fuck.
phishsux
­
+131|4625
wish i didnt have to work tomorrow...really want to go to game 7
CosmoKramer
CC you in October
+131|6113|Medford, WI

phishsux wrote:

wish i didnt have to work tomorrow...really want to go to game 7
that would be pretty sweet to go to, me and my friends were going to go the game 6 but had a baseball game instead, would have been a downer anyways
steelie34
pub hero!
+603|5875|the land of bourbon
1 - 0
https://bf3s.com/sigs/36e1d9e36ae924048a933db90fb05bb247fe315e.png
blademaster
I'm moving to Brazil
+2,075|6139
Go Jazz!!!
The Greatest of all time MJ
also does U.S. have any great white players at all lol (most of the good white players are from Europe are European decent)  would suck ass without African Americans... and Lincoln was gonna deport them back to Africa....also number of teams have beat U.S. in basketball: FIBA, Olympics...

Last edited by blademaster (2010-05-01 23:34:41)

11 Bravo
Banned
+965|4731|Cleveland, Ohio

steelie34 wrote:

1 - 0
straight up nigga
11 Bravo
Banned
+965|4731|Cleveland, Ohio
look at all those unfilled seats...for game 7?  gg ATL
11 Bravo
Banned
+965|4731|Cleveland, Ohio
btw, how does durant get shut down by.......artest?  fail
HaiBai
Your thoughts, insights, and musings on this matter intrigue me
+304|4978|Bolingbrook, Illinois

11 Bravo wrote:

btw, how does durant get shut down by.......artest?  fail
god you dont know anything about basketball
13urnzz
Banned
+5,830|5991

inb4KENNINGS

Board footer

Privacy Policy - © 2022 Jeff Minard